.Blog Statistik.

Nov 28, 2011

.permulaan.

Assalamualaikum..

Blog yang ke-2 saya hasilkan! saya pernah create blog sebelum ni, tapi kisah hidup lahh. jom lah datang melawat... *malu-malu   
|
|
|

hehehe. blog yg ke-2 ni, saya create khas untuk mereka yang ingin mencari ilmu tambahan dalam dunia siber. kata org skrg, maklumat semua dihujung jari aje! :D  ilmu yang ingin saya kongsikan dalam blog ni berkaitan dgn Pendidikan Islam. padanlah dgn apa yang sedang saya pelajari skrg ini. cuma subjek sahaja yang belum saya pilih. *dalam masa seminggu saya akan umumkan oke? tggu au.  Pesanan buat kawan2 yang sgt saya sayangi, kalau dah buka blog ni, jgn lupa follow tau. saya akan kongsikan ilmu yang berguna kepada anda semua.

percubaan yg akan membuahkan hasil..
Insya'Allah..
Tayangkan gigi kamu semua! 


0 org yg komen!:

Post a Comment

 
Blog Template by Delicious Design Studio